Politika kvality SMAR s.r.o.
Společnost SMAR s.r.o. provádí instalaci a servis robotizační techniky, dále je obchodním zastoupením firmy ABB včetně kompletní realizace projektů, dále se zabývá pronájmem průmyslových robotů a dodávkou hardware pro inteligentní domy.
Touto politikou kvality deklarujeme:
VZTAH K ZÁKAZNÍKOVI
-
Jsme společností, orientující se silně na zákazníka,
-
cílem všech našich činností je vždy splnění všech požadavků zákazníka na kvalitní provedení zakázek,
-
naše služby poskytujeme co nejkvalitněji a nejrychleji k plnému uspokojení všech našich zákazníků.
VZTAH K FIRMĚ, TRHU
-
Všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR,
-
společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
VZTAH K ZAMĚSTNANCŮM
-
Každý náš zaměstnanec je přesvědčen o významu kvality pro prosperitu společnosti a zná svoji odpovědnost a postavení v systému managementu kvality,
-
kvalitní a odpovědná práce každého zaměstnance je zárukou úspěchu společnosti,
-
motivujeme zaměstnance k práci bez chyb,
-
vytváříme podmínky pro odborný a profesní růst všech zaměstnanců,
-
zaměstnanci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu vzdělávání a podpoře vedení hlavními nositeli výkonnosti naší společnosti.
VZTAH K EXTERNÍM POSKYTOVATELŮM
-
Všichni naši externí poskytovatelé jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací, chceme mít jenom spolehlivé a kvalitní externí poskytovatele – z tohoto důvodu je hodnotíme, vybíráme a úzce s nimi spolupracujeme tak, aby splnili očekávání nejen naše, ale i našich zákazníků.
VZTAH K SYSTÉMU MANAGEMENTU KVALITY
-
Vedení společnosti se zavazuje k pravidelnému ověřování funkčnosti zavedeného systému managementu kvality dle požadavků ČSN EN ISO 9001:2016.
-
Veškeré výstupy z procesů jsou monitorovány pro zajištění kvalitních vstupů do navazujících procesů.
-
Společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
NEUSTÁLÉ ZLEPŠOVÁNÍ
-
Touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém. Změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení kvality našich procesů. Zlepšování chápeme jako proces stálý a systematický.